Wij staan klaar om al je vragen snel en efficiënt op te lossen. Of het nu gaat om bestellingen, retouren, productinformatie of andere zaken, wij helpen je graag verder.
Klantenservice
Hoe kun je ons bereiken?
- Heb je een algemene vraag of heb je een bestelling geplaatst die wordt verzonden? Stuur je vragen naar [email protected]. We doen ons best om je bericht binnen 24 uur te beantwoorden.
- Heb je gekozen voor afhalen? Voor vragen over het afhalen van je bestelling kun je direct contact opnemen met Oldenzaal Promotie (Grootestraat 35) via 0541 – 514 023, of bezoek de locatie tijdens de reguliere winkelopeningstijden.
Betalingen
Bij de aankoop via onze webshop worden de betalingen verricht aan Sintrex. U ziet daar geen Twentse 11e van de 11e staan, maar Sintrex is correct.
Bestellingen en levering
- Levertijd: Bestellingen geplaatst vóór 16.00 uur worden binnen 4 werkdagen geleverd. De bestellingen worden via Sintrex ter post aangeboden.
- Afhalen: Afhalen kan ook bij Oldenzaal Promotie (Grootestraat 35) tijdens winkelopeningstijden. Bestel vóór 15.00 uur en je bestelling ligt de volgende werkdag voor je klaar.
Retouren en ruilen
Niet tevreden met je aankoop? Geen probleem! Meld je retour of ruilverzoek binnen 14 dagen na ontvangst door een e-mail te sturen naar [email protected]. We sturen je daarna verdere instructies.
Klachtenregeling
We streven naar een perfecte service, maar mocht je onverhoopt toch een klacht hebben, laat het ons dan weten. We zoeken samen naar een passende oplossing.
Klacht indienen: Stuur een e-mail naar [email protected] met een duidelijke omschrijving van je klacht. We nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.